Вимоги до готелів 3 зірки
1. Благоустрій території, зовнішні елементи благоустрою
- Зручні під'їзні шляхи з необхідними дорожніми знаками, упорядкована і освітлена прилегла територія, майданчик для короткочасної парковки і маневрування автотранспорту, при наявності окремого входу в ресторан - вивіску з його назвою.
Готель, що займає частину будівлі, повинна мати окремий вхід. - Вивіска світиться з емблемою
- Вхід в готель:
- безпосередньо у вестибюль, де знаходиться служба прийому, захищений від проникнення холодного повітря;
- окремий службовий вхід;
- вхід для гостей з дашком над дверима або з подвійними дверима, що відкриваються автоматично;
- Вхід в ресторан (кафе, бар):
- з готелю;
- окремий вхід з вулиці в заклад ресторанного господарства (не стосується закладів ресторанного господарства, розташованих на поверхах, вище другого).
- Місце для паркування біля готелю або на відстані не більше 400 м від неї з урахуванням особливостей забудови району. Кількість місць не менше ніж 20% від кількості номерів, для мотелів - 100%
- Декоративне і (або) оградждающее озеленення території (крім готелів, розташованих у суцільній міській забудові)
2. Громадські приміщення
- Устаткування і меблі відповідні функціональному призначенню приміщення
- Зона прийому (рецепція):
- з мінімальною площею 20 кв. м, якщо кількість номерів менш ніж 50
- додаткова площа 0,5 кв. м на кожен номер більше 50
- Служба прийому і зона відпочинку:
- меблі (крісла, дивани, стільці, столи, журнальні столики);
- спеціальне покриття підлоги: граніт, мозаїка, облицювальна плитка
- меблі гарнітурні для відпочинку;
- прикраса підлоги і стін зі штучних або натуральних матеріалів;
- декоративне озеленення;
- оформлення інтер'єру приміщення декоративними елементами, картинами або іншими художніми творами, які гармонують з обстановкою;
- освітлювальні прилади, гармонують із загальним стилем приміщення та забезпечують достатнє освітлення (не менше 10 Вт / м2)
- Килими або килимове покриття в зонах відпочинку та коридорах
- Сейф для зберігання цінностей туристів в зоні прийому
- Інформаційні та рекламні матеріали, в тому числі на іноземних мовах, в зоні прийому або в холах на поверхах
- Холи (салони) на поверхах
3. Загальна технічне обладнання
- Стаціонарний генератор, обеспечівающй освітлення громадських та житлових приміщень і роботу ліфтів протягом не менше 24 годин (в місцевості, де неможливо забезпечити централізоване аварійне енергопостачання), або централізоване аварійне енергопостачання
- Резервуар для запасу води щонайменше на добу в районах з можливими перебоями у водопостачанні
- Резервна система гарячого водопостачання на час аварії або профілактичних робіт
- Кондиціонування або інші системи чи обладнання, які забезпечують заміну повітря та підтримання температури від 18 ° С до 22 ° С і вологості від 45% до 60% в приміщеннях загального користування (вестибюль, приміщення для культурних або ділових заходів)
- вентиляція санвузлів
- Центральне опалення
- Пасажирський ліфт або ескалатор в будівлях вище трьох поверхів (вимога не обов'язкова при наявності документального підтвердження щодо неможливості встановлення ліфта з технічних причин. У такому випадку слід безкоштовно доставляти багаж в номери)
- Час очікування ліфта не більше 45 с., Робота ліфта - цілодобово
- Телефонний зв'язок:
- телефон в рецепції, доступний для гостей;
- міський телефон у всіх номерах;
- міський, міжміський, міжнародний телефони колективного користування в вестибюлі в кабіні або під акустичним ковпаком.
4. Номерний фонд
- Місць в одно- і двомісних номерах не менше 100%.
- Житлова площа однокімнатних номерів (без урахування площі санвузла, коридору та балкону):
- одномісні - 10 кв.м;
- двомісні - 14 кв.м;
- допускається відхилення не більше ніж на 10% житлової площі номерів, за умови збільшеної площі інших частин номера (лоджія, коридор тощо) і (або) підвищеної функціональності меблів
- Багатокімнатні номери (люкси)
- Звукоізоляція номерів на рівні 35 дБА
5. Технічне оснащення номерів
- Замок в дверях з внутрішнім запобіжником
- освітлення:
- загальне освітлення кімнати;
- світильник біля кожного ліжка;
- лампа, для освітлення робочого місця (стола)
- Електричні розетки:
- із зазначенням напруги;
- не менш двох на кімнату;
- в санвузлах;
- Телевізор - кольоровий в кожному номері
- Радіоприймачі або інша можливість прийому радіопрограм в усіх номерах
- Холодильник в багатокімнатних і одномісних номерах
6. Оснащення номерів меблями та інвентарем
- Ліжко (мінімальні розміри):
- односпальне - 90 см х 200 см;
- двоспальне - 140 см х 190 см;
- дитяча або розкладне ліжко (на прохання)
- Комплект постільних речей і білизни: матрац з наматрацники, дві подушки, ковдру, додаткову ковдру, покривало на ліжко, простирадло, підодіяльник, наволочка.
- Килимок біля кожного ліжка за відсутності килима або килимового покриву статі
- Тумбочка (столик) біля кожного спального місця
- Вішалка для верхнього одягу і головних уборів
- Шафа з поличками, вішалкою та плічками (не менше 5 шт. / Місце)
- Стільці або інші меблі для сидіння (один предмет на кожного гостя, але не менше двох на номер)
- Стіл або письмовий стіл
- Поличка (підставка) для багажу
- Щільні фіранки (або жалюзі), затемнення приміщення
- Прозорі завіски (або жалюзі)
- Дзеркало в кімнаті, додатково до дзеркала у ванній кімнаті або над умивальником
- Швейний набір (голка, нитки)
- Щітки: для одягу, для взуття
- Склянки на кожного гостя
- попільничка
- Ключ комбінований (для відкривання пляшок)
- Інформаційні матеріали в номері:
- перелік послуг і прейскурант цін на них;
- рекламні матеріали (буклети, брошури і т.п.) з туристичною та іншою інформацією;
- телефонний довідник;
- матеріали на іноземних мовах;
- в папці з емблемою готелю
- Ярлики: "Прошу не турбувати", "Можна прибирати"
- Пакети для пральні та хімчистки
- Протипожежна інструкція та інструкція щодо дій в екстремальних умовах
7. Санітарний оснащення номера
- Кількість номерів з повним санвузлом (умивальник, унітаз, ванна або душ) - не менше 100%
- Площа санвузла повинна бути достатньою для вільного переміщення по ньому і забезпечувати безпечне і комфортабельне використання всього обладнання
- Інвентар та предмети санітарно-гігієнічного оснащення санвузла:
- дзеркало над умивальником з бічним або верхнім освітленням;
- поличка для туалетних речей;
- фіранки для ванни або душу;
- килимок на підлозі;
- держатель для рушників, гачки для одягу;
- склянка;
- рушників на кожного гостя не менше 3-х
- в тому числі банний рушник;
- шапочка банна (на кожного гостя);
- туалетне мило;
- туалетний папір;
- тримач для туалетного паперу;
- щітка для унітазу (у футлярі);
- корзина для сміття з вогнетривкого матеріалу;
- кришка для унітазу.
8. Оснащення санітарних об'єктів загального користування
- Туалети: туалетні кабіни, умивальник з дзеркалом, електрична розетка, туалетний папір, мило або дозатор рідкого мила, паперові серветки або електрорушники, гачки для одягу, кошики для сміття з вогнетривкого матеріалу
9. Приміщення для надання послуг харчування
- Ресторан або кафе: кількість сидячих місць не менше 75% від кількості місць в готелі
10. Додаткові приміщення для надання інших послуг
- Зал універсальний для проведення культурних або ділових заходів з аудіо- та відеоапаратурою (для мотелів необов'язково)
- Плавальний басейн, сауна, тренажерний зал, солярій, масажна, спортивний зал - щонайменше два об'єкти з вищеназваного (обов'язково для готелів ***, розташованих в курортно-рекреаційній зоні)
- Перукарня першої або другої категорії відповідно до вимог ДСТУ 4094 (якщо кількість номерів більше 50)
- Кімната побутового обслуговування
- Камера зберігання (цілодобово)
- Магазини та торгові кіоски (продаж сувенірів, парфюмерно-косметичної, тютюнової продукції, газет, журналів та іншої поліграфічної продукції)
11. Послуги
- Служба прийому (цілодобово)
- Піднесення багажу (з машини в номер і з номера в машину) цілодобово - на прохання
- Щоденне прибирання номера покоївкою
- Заправка ліжок покоївкою
- Зміна постільної білизни один раз в три дні або за бажанням гостя
- Зміна рушників щодня або за бажанням гостя
- Прання з поверненням білизни протягом 24 годин
- Прасування - надання праски, прасувальної дошки
- Чистка одягу (хімчистка)
- Дрібний ремонт одягу
- Чищення взуття персоналом готелю або автоматом
- Надання в користування (самостійне або за участю обслуговуючого персоналу) комп'ютерів, електронних засобів зв'язку, відео-, аудіообладнання
- Зберігання цінностей у сейфі адміністрації
- зберігання багажу
- Обмін валюти (допускається наявність пункту обміну валюти або банкомату на відстані до 100 м)
- Прийом кредитних карток
- виклик таксі
- Бронювання квитків на різні види транспорту
- Бронювання або продаж квитків в театр і на інші розважальні заходи
- Туристичні послуги (туристична інформація, екскурсії, гіди-перекладачі тощо)
- Прокат спортивного інвентарю та інвентарю для відпочинку для готелів, розташованих в курортно-рекреаційній зоні
- Виклик швидкої допомоги, користування аптечкою першої допомоги
12. Послуги харчування
- надання сніданків
- Обслуговування в номері з 7.00 до 24.00 години;
13. Вимоги до персоналу і його підготовки
- Кваліфікація: керівники та персонал повинні бути підготовлені щодо виконуваної роботи і забезпечення безпеки перебування в готелі
- Знання мов: вільне володіння персоналом служби прийому англійською та ще однією іноземною мовою, підтверджене документом про відповідну освіту (як мінімум закінчення спеціальних курсів)
- Зовнішній вигляд персоналу: формений одяг, диференційована по службах, службові знаки
14. Загальні вимоги до якості обладнання і оснащення
Будівля готелю має органічно вписуватися в архітектурний ансамбль вулиці (площі), головний фасад будинку повинен відповідати певному архітектурному стилю. Якщо будинок побудований по невдалому проектом і він має невиразний фасад, повинен бути застосований широкий спектр сучасних будівельних технологій і матеріалів, які надають можливість зробити зовнішній вигляд привабливим.
Меблі та оснащення можуть бути з матеріалів середньої вартості, але добре оформлені, відповідати єдиному стилю. Все обладнання повинно бути в хорошому технічному стані і створювати затишок.
Номери та громадські приміщення повинні бути прикрашені декоративними елементами, картинами або іншими художніми творами.
Постільна білизна з натуральних тканин, незношених, однотонне або з малюнком, біле або кольорове, картате або в смужку.
Санвузли повинні бути оснащені якісним обладнанням середньої вартості, стіни і підлога покриті відповідним водонепроникним матеріалом, зроблені без недоліків.