Бронювання номерів
Головна / Новини / Вимоги до готелів 3 зірки

Вимоги до готелів 3 зірки

Вимоги до готелів 3 зірки

1. Благоустрій території, зовнішні елементи благоустрою

  • Зручні під'їзні шляхи з необхідними дорожніми знаками, упорядкована і освітлена прилегла територія, майданчик для короткочасної парковки і маневрування автотранспорту, при наявності окремого входу в ресторан - вивіску з його назвою.
    Готель, що займає частину будівлі, повинна мати окремий вхід.
  • Вивіска світиться з емблемою
  • Вхід в готель:
    • безпосередньо у вестибюль, де знаходиться служба прийому, захищений від проникнення холодного повітря;
    • окремий службовий вхід;
    • вхід для гостей з дашком над дверима або з подвійними дверима, що відкриваються автоматично;
  • Вхід в ресторан (кафе, бар):
    • з готелю;
    • окремий вхід з вулиці в заклад ресторанного господарства (не стосується закладів ресторанного господарства, розташованих на поверхах, вище другого).
  • Місце для паркування біля готелю або на відстані не більше 400 м від неї з урахуванням особливостей забудови району. Кількість місць не менше ніж 20% від кількості номерів, для мотелів - 100%
  • Декоративне і (або) оградждающее озеленення території (крім готелів, розташованих у суцільній міській забудові)

2. Громадські приміщення

  • Устаткування і меблі відповідні функціональному призначенню приміщення
  • Зона прийому (рецепція):
    • з мінімальною площею 20 кв. м, якщо кількість номерів менш ніж 50
    • додаткова площа 0,5 кв. м на кожен номер більше 50
  • Служба прийому і зона відпочинку:
    • меблі (крісла, дивани, стільці, столи, журнальні столики);
    • спеціальне покриття підлоги: граніт, мозаїка, облицювальна плитка
    • меблі гарнітурні для відпочинку;
    • прикраса підлоги і стін зі штучних або натуральних матеріалів;
    • декоративне озеленення;
    • оформлення інтер'єру приміщення декоративними елементами, картинами або іншими художніми творами, які гармонують з обстановкою;
    • освітлювальні прилади, гармонують із загальним стилем приміщення та забезпечують достатнє освітлення (не менше 10 Вт / м2)
  • Килими або килимове покриття в зонах відпочинку та коридорах
  • Сейф для зберігання цінностей туристів в зоні прийому
  •  Інформаційні та рекламні матеріали, в тому числі на іноземних мовах, в зоні прийому або в холах на поверхах
  • Холи (салони) на поверхах

3. Загальна технічне обладнання

  • Стаціонарний генератор, обеспечівающй освітлення громадських та житлових приміщень і роботу ліфтів протягом не менше 24 годин (в місцевості, де неможливо забезпечити централізоване аварійне енергопостачання), або централізоване аварійне енергопостачання
  • Резервуар для запасу води щонайменше на добу в районах з можливими перебоями у водопостачанні
  • Резервна система гарячого водопостачання на час аварії або профілактичних робіт
  • Кондиціонування або інші системи чи обладнання, які забезпечують заміну повітря та підтримання температури від 18 ° С до 22 ° С і вологості від 45% до 60% в приміщеннях загального користування (вестибюль, приміщення для культурних або ділових заходів)
  • вентиляція санвузлів
  • Центральне опалення
  • Пасажирський ліфт або ескалатор в будівлях вище трьох поверхів (вимога не обов'язкова при наявності документального підтвердження щодо неможливості встановлення ліфта з технічних причин. У такому випадку слід безкоштовно доставляти багаж в номери) 
  • Час очікування ліфта не більше 45 с., Робота ліфта - цілодобово
  • Телефонний зв'язок:
    • телефон в рецепції, доступний для гостей;
    • міський телефон у всіх номерах;
    • міський, міжміський, міжнародний телефони колективного користування в вестибюлі в кабіні або під акустичним ковпаком.

4. Номерний фонд

  • Місць в одно- і двомісних номерах не менше 100%.
  • Житлова площа однокімнатних номерів (без урахування площі санвузла, коридору та балкону):
    • одномісні - 10 кв.м;
    • двомісні - 14 кв.м;
    • допускається відхилення не більше ніж на 10% житлової площі номерів, за умови збільшеної площі інших частин номера (лоджія, коридор тощо) і (або) підвищеної функціональності меблів
  • Багатокімнатні номери (люкси)
  • Звукоізоляція номерів на рівні 35 дБА

5. Технічне оснащення номерів

  • Замок в дверях з внутрішнім запобіжником
  • освітлення:
    • загальне освітлення кімнати;
    • світильник біля кожного ліжка;
    • лампа, для освітлення робочого місця (стола)
  • Електричні розетки:
    • із зазначенням напруги;
    • не менш двох на кімнату;
    • в санвузлах;
  • Телевізор - кольоровий в кожному номері
  • Радіоприймачі або інша можливість прийому радіопрограм в усіх номерах
  • Холодильник в багатокімнатних і одномісних номерах

6. Оснащення номерів меблями та інвентарем

  • Ліжко (мінімальні розміри):
    • односпальне - 90 см х 200 см;
    • двоспальне - 140 см х 190 см;
    • дитяча або розкладне ліжко (на прохання)
  • Комплект постільних речей і білизни: матрац з наматрацники, дві подушки, ковдру, додаткову ковдру, покривало на ліжко, простирадло, підодіяльник, наволочка.
  • Килимок біля кожного ліжка за відсутності килима або килимового покриву статі
  • Тумбочка (столик) біля кожного спального місця
  • Вішалка для верхнього одягу і головних уборів
  • Шафа з поличками, вішалкою та плічками (не менше 5 шт. / Місце)
  • Стільці або інші меблі для сидіння (один предмет на кожного гостя, але не менше двох на номер)
  • Стіл або письмовий стіл
  • Поличка (підставка) для багажу
  • Щільні фіранки (або жалюзі), затемнення приміщення
  • Прозорі завіски (або жалюзі)
  • Дзеркало в кімнаті, додатково до дзеркала у ванній кімнаті або над умивальником
  • Швейний набір (голка, нитки)
  • Щітки: для одягу, для взуття
  • Склянки на кожного гостя
  • попільничка
  • Ключ комбінований (для відкривання пляшок)
  • Інформаційні матеріали в номері:
    • перелік послуг і прейскурант цін на них;
    • рекламні матеріали (буклети, брошури і т.п.) з туристичною та іншою інформацією;
    • телефонний довідник;
    • матеріали на іноземних мовах;
    • в папці з емблемою готелю
  • Ярлики: "Прошу не турбувати", "Можна прибирати"
  • Пакети для пральні та хімчистки
  • Протипожежна інструкція та інструкція щодо дій в екстремальних умовах

7. Санітарний оснащення номера

  • Кількість номерів з повним санвузлом (умивальник, унітаз, ванна або душ) - не менше 100%
  • Площа санвузла повинна бути достатньою для вільного переміщення по ньому і забезпечувати безпечне і комфортабельне використання всього обладнання
  • Інвентар та предмети санітарно-гігієнічного оснащення санвузла:
    • дзеркало над умивальником з бічним або верхнім освітленням;
    • поличка для туалетних речей;
    • фіранки для ванни або душу;
    • килимок на підлозі;
    • держатель для рушників, гачки для одягу;
    • склянка;
    • рушників на кожного гостя не менше 3-х
    • в тому числі банний рушник;
    • шапочка банна (на кожного гостя);
    • туалетне мило;
    • туалетний папір;
    • тримач для туалетного паперу;
    • щітка для унітазу (у футлярі);
    • корзина для сміття з вогнетривкого матеріалу;
    • кришка для унітазу.

8. Оснащення санітарних об'єктів загального користування

  • Туалети: туалетні кабіни, умивальник з дзеркалом, електрична розетка, туалетний папір, мило або дозатор рідкого мила, паперові серветки або електрорушники, гачки для одягу, кошики для сміття з вогнетривкого матеріалу

9. Приміщення для надання послуг харчування

  • Ресторан або кафе: кількість сидячих місць не менше 75% від кількості місць в готелі

10. Додаткові приміщення для надання інших послуг

  • Зал універсальний для проведення культурних або ділових заходів з аудіо- та відеоапаратурою (для мотелів необов'язково)
  • Плавальний басейн, сауна, тренажерний зал, солярій, масажна, спортивний зал - щонайменше два об'єкти з вищеназваного (обов'язково для готелів ***, розташованих в курортно-рекреаційній зоні)
  • Перукарня першої або другої категорії відповідно до вимог ДСТУ 4094 (якщо кількість номерів більше 50)
  • Кімната побутового обслуговування
  • Камера зберігання (цілодобово)
  • Магазини та торгові кіоски (продаж сувенірів, парфюмерно-косметичної, тютюнової продукції, газет, журналів та іншої поліграфічної продукції)

11. Послуги

  • Служба прийому (цілодобово)
  • Піднесення багажу (з машини в номер і з номера в машину) цілодобово - на прохання
  • Щоденне прибирання номера покоївкою
  • Заправка ліжок покоївкою
  • Зміна постільної білизни один раз в три дні або за бажанням гостя
  • Зміна рушників щодня або за бажанням гостя
  • Прання з поверненням білизни протягом 24 годин
  • Прасування - надання праски, прасувальної дошки
  • Чистка одягу (хімчистка)
  • Дрібний ремонт одягу
  • Чищення взуття персоналом готелю або автоматом
  • Надання в користування (самостійне або за участю обслуговуючого персоналу) комп'ютерів, електронних засобів зв'язку, відео-, аудіообладнання
  • Зберігання цінностей у сейфі адміністрації
  • зберігання багажу
  • Обмін валюти (допускається наявність пункту обміну валюти або банкомату на відстані до 100 м)
  • Прийом кредитних карток
  • виклик таксі
  • Бронювання квитків на різні види транспорту
  • Бронювання або продаж квитків в театр і на інші розважальні заходи
  • Туристичні послуги (туристична інформація, екскурсії, гіди-перекладачі тощо)
  • Прокат спортивного інвентарю та інвентарю для відпочинку для готелів, розташованих в курортно-рекреаційній зоні
  • Виклик швидкої допомоги, користування аптечкою першої допомоги

12. Послуги харчування

  • надання сніданків
  • Обслуговування в номері з 7.00 до 24.00 години;

13. Вимоги до персоналу і його підготовки

  • Кваліфікація: керівники та персонал повинні бути підготовлені щодо виконуваної роботи і забезпечення безпеки перебування в готелі
  • Знання мов: вільне володіння персоналом служби прийому англійською та ще однією іноземною мовою, підтверджене документом про відповідну освіту (як мінімум закінчення спеціальних курсів)
  • Зовнішній вигляд персоналу: формений одяг, диференційована по службах, службові знаки

14. Загальні вимоги до якості обладнання і оснащення

Будівля готелю має органічно вписуватися в архітектурний ансамбль вулиці (площі), головний фасад будинку повинен відповідати певному архітектурному стилю. Якщо будинок побудований по невдалому проектом і він має невиразний фасад, повинен бути застосований широкий спектр сучасних будівельних технологій і матеріалів, які надають можливість зробити зовнішній вигляд привабливим.
Меблі та оснащення можуть бути з матеріалів середньої вартості, але добре оформлені, відповідати єдиному стилю. Все обладнання повинно бути в хорошому технічному стані і створювати затишок.
Номери та громадські приміщення повинні бути прикрашені декоративними елементами, картинами або іншими художніми творами.
Постільна білизна з натуральних тканин, незношених, однотонне або з малюнком, біле або кольорове, картате або в смужку.
Санвузли повинні бути оснащені якісним обладнанням середньої вартості, стіни і підлога покриті відповідним водонепроникним матеріалом, зроблені без недоліків.

 

 

Відгуки

Замовити зворотній дзвінок
Бронювання номерів

Дякуємо, Ваша заявка прийнята.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.