Бронювання номерів
Головна / Новини / Прості правила прибирання номерів в готелі

Прості правила прибирання номерів в готелі

Прості правила прибирання номерів в готелі

Заселяючись в готель, постоялець стикається з безліччю правил. Велика їх частина покликана забезпечити його спокій і комфорт. Серед таких правила збирання номерів в готелі. Вони повинні неухильно дотримуватися співробітниками готелю, але якщо постоялець з ними не знайомий, то деколи виникають конфліктні ситуації.
Основні правила збирання номерів в готелі, які роблять ваш відпочинок комфортніше:
1. В першу чергу покоївка прибирає номера, які були заброньовані.
2. Далі відбувається прибирання тих номерів, які тільки що звільнилися.
3. Номер, в якому вже проживають постояльці, буде прибраний в третю зміну прибирання.
4. Прибирання включає в себе провітрювання, чищення пилососом, протирання пилу, перестилає постільної білизни, заміну рушників та банних приладдя, миття санвузла, прибирання на балконі, миття підлог, поповнення міні-бару і перевірку стану техніки.
5. Якщо покоївка прийде забиратися при вас, вона обов'язково запитає, чи не проти ви. Якщо не проти, то прибирання буде відбуватися на ваших очах. Якщо ви не хочете, щоб вас турбували, для цього є спеціальна табличка, яку треба повісити на дверну ручку.
6. Рідко хто з гостей стикається з генеральним прибиранням (коли миються вікна і стираються штори, наприклад), так як за правилами готельного розпорядку її проводять раз в 10 днів. Однак якщо ви проведете в готелі так багато часу, то після закінчення 10 днів вимагайте провести генеральне прибирання.
7. Ви маєте право вимагати видалення плям з килимових і інших поверхонь кожен день.
8. Якщо в вашому номері є якась несправність, покоївка зобов'язана повідомити про це адміністратора, і будуть тут же вжито відповідних заходів.
9. Якщо ви залишили особисту річ при виїзді, покоївка відразу передасть її адміністратору.
Правила прибирання в готелі передбачають щоденне обслуговування вашого номера. У ньому не повинно залишатися сміття, а білизна та рушники повинно бути свіжими (проте кожен готель приймає власний регламент заміни постільної білизни в залежності від категорії номера або за запитами постояльців).
Проживання в готелі "Адмірал" буде для вас приємним і спокійним завдяки професіоналізму наших працівників. Залишайте свої побажання щодо поліпшення сервісу нашим адміністраторам.

Відгуки

Замовити зворотній дзвінок
Бронювання номерів

Дякуємо, Ваша заявка прийнята.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.