Бронювання номерів
Головна / Новини / Готель - стандарти якості

Готель - стандарти якості

Готель - стандарти якості

Туристична індустрія є дуже прибутковою справою. Тому не дивно, що практично в будь-якому населеному пункті можна знайти готель, і не одну. Існує чимало різновидів тимчасового житла для туристів - від стандартного готелю до демократичного хостела або вишуканого шале. Для багатьох з нас слово "готель" є синонімом будь-якого з варіантів туристичного проживання, хоча насправді готель типу готель - це самостійна категорія зі своїми особливостями і стандартами проживання.

Готель типу готель: відмінні риси

Готелем називають традиційний варіант готельного підприємства, який розташовується в жвавому населеному пункті і має велику кількість номерів, численний штат обслуговуючого персоналу, а також гарантовано надає високий рівень комфортності і наявність різноманітних додаткових послуг. Так, готелем вважається заклад, що має не менше шести номерів зі зручностями на зразок ванної та туалету.

Стандарти якості готелі типу готель: система зірок

Найчастіше готелі мають стандартну класифікацію за кількістю присвоєних ними зірок. Варто зазначити, що дана класифікація є уніфікованою лише для мережевих готелів, а про рівень комфорту приватних готелів може дати тільки загальне уявлення. Проте, з огляду на "зірковість" готелю, можна заздалегідь уявити рівень цін і обслуговування.

1 зірка: номер площею вісім - десять квадратних метрів, зручності на поверсі. Мінімальний набір меблів: шафа, ліжко, тумбочка, раковина, стільці. Прибирання номера щодня, а постільну білизну змінюють раз на тиждень.

2 зірки: плюс до всіх наявних зручностей однозіркових готелю - наявність ванної кімнати в номері і більш часта зміна постільної білизни. На території такого готелю найчастіше знаходиться ресторан.

3 зірки: площа кімнати збільшується до десяти - дванадцяти квадратних метрів, і наявність вбиральні в номері є обов'язковою умовою. В інтер'єрі кімнати з'являється телевізор, телефон, кондиціонер. Тризіркові готелі пропонують своїм постояльцям рушники, мило, шампуні та інші приємні дрібниці. На території готелю обов'язково є ресторан, іноді басейн і бізнес-центр.

4 зірки: підвищується загальний рівень комфорту, що виражається в щоденній зміні постільної білизни і рушників, наявності міні-бару, фена, сейфа, телефону. Збільшується обсяг житлової площі і стає більш вишуканим інтер'єр номера. Розширюється інфраструктура готелю і число послуг, що надаються - наприклад, замовлення сніданку в номер, прасування і прання вашого одягу та ін.

5 зірок: Мінімальна площа номера збільшується до шістнадцяти квадратних метрів. Значно збільшується рівень комфорту, кількість і якість послуг, що надаються і можливостей приємно провести час на території готелю.

Відгуки

Замовити зворотній дзвінок
Бронювання номерів

Дякуємо, Ваша заявка прийнята.

В найближчий час менеджер зв'яжеться з Вами.